To był weekend, którego długo nie zapomnę.

W piątek wieczorem wszystko wyglądało świetnie:
odpaliłem pierwszą kampanię reklamową, reklamy się wyświetlały, strona działała.

Miałem nadzieję, że zautomatyzuję sprzedaż.

A potem, w ciągu 48 godzin…

Okazało się, że straciłem 1500 zł.

Zero zamówień.

Nie dlatego, że produkt był zły.

Nie dlatego, że reklama była źle napisana.

I nie dlatego, że cena była za wysoka.

Prawdziwy powód był dużo prostszy… i dużo bardziej bolesny.

Nie potrafiłem sprzedawać z użyciem reklam.

To nie to samo, co sprzedaż fanom z IG czy TikToka.

To zupełnie inny level.

Straciłem tysiące złotych, aby opanować tę umiejętność…

Ale dzięki niej zarobiłem miliony.


Wszystko po to, abyś mógł zarabiać bez pisania tych durnych postów, kręcenia rolek i sprzedaży w DM.

Ucz się na moich błędach.


Adrian





UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. Z O.O. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.