Newsletter Dla handlu
Dla handlu Newsletter tygodniowy

17 - 24 V 2025
Zobacz w przeglądarce
O tym się mówi
Allegro rośnie i zwiększa prowizje. Nowe warunki rozliczeń ze sprzedawcami
Allegro rośnie i zwiększa prowizje. Nowe warunki rozliczeń ze sprzedawcami
Wartość sprzedanych towarów brutto (GMV) w Grupie Allegro wzrosła o 8% r/r w I kwartale, a skonsolidowany skorygowany zysk EBITDA przyspieszył tempo wzrostu do 6,1% ​dzięki większym zakupom wśród aktywnych kupujących jak i wzrostowi GMV na platformach poza krajem.
O tym się mówi
Przejęcie na polskim rynku odzieżowym. Monnari chce kupić konkurenta z 60 sklepami
Przejęcie na polskim rynku odzieżowym. Monnari chce kupić konkurenta z 60 sklepami
Zarząd MONNARI TRADE S.A. poinformował, że 21 maja 2025 r. zostało złożone do prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zgłoszenie zamiaru koncentracji – wniosek o wszczęcie postępowania antymonopolowego. Zgłoszony zamiar koncentracji polega na przejęciu przez za pośrednictwem MS Frocks (spółka w 100% zależna od Monnari Trade), kontroli nad PBH S.A. z siedzibą w Łodzi, w drodze nabycia pakietu akcji spółki. PBH S.A. jest właścicielem m.in. znaków towarowych Quiosque, Laurella i Akardo.
Wittchen: Jesteśmy zmuszeni do utrzymywania konkurencyjnych cen
Non-food
Wittchen: Jesteśmy zmuszeni do utrzymywania konkurencyjnych cen
Grupa Wittchen modernizuje się i zwiększa powierzchnię sprzedaży
Non-food
Grupa Wittchen modernizuje się i zwiększa powierzchnię sprzedaży
Modowy gigant pokazał wyniki. Dywidendy nie będzie, ale zarząd powinien być zadowolony
Non-food
Modowy gigant pokazał wyniki. Dywidendy nie będzie, ale zarząd powinien być zadowolony
Grupa Pepco rezygnuje z projektu Plus. "Zbyt duża złożoność"
Non-food
Grupa Pepco rezygnuje z projektu Plus. "Zbyt duża złożoność"
Dino goni Biedronkę, Lidl już prześcignął Carrefour
Detal
Dino goni Biedronkę, Lidl już prześcignął Carrefour
Droga ku ofercie premium przynosi efekty. Sklep online z Polski chwali się wynikami
E-commerce
Droga ku ofercie premium przynosi efekty. Sklep online z Polski chwali się wynikami
Rewolucja w zakupach. Polacy nie chcą już kupować „po staremu”
RetailTEch
Rewolucja w zakupach. Polacy nie chcą już kupować „po staremu”
Przejmują sklepy Samsunga w Polsce. Jest list intencyjny
Non-food
Przejmują sklepy Samsunga w Polsce. Jest list intencyjny
Dino wyprzedziło Biedronkę. Sprzedaż polskiej sieci z wyższą dynamiką wzrostu
Detal
Dino wyprzedziło Biedronkę. Sprzedaż polskiej sieci z wyższą dynamiką wzrostu
Pierwszy kwartał pod lupą: Dino przyspiesza, Eurocash się kurczy
Detal
Pierwszy kwartał pod lupą: Dino przyspiesza, Eurocash się kurczy
Czekolada eksportowa. Wedel rośnie za granicą