Jak co poniedziałek: wywiad
Zenon Nowak jest prezesem Polska Press od nieco ponad roku. Od samego początku wiele branżowych (i nie tylko) oczu jest skierowanych na niego i firmę, którą prowadzi. Choć coś podpowiada mi, że każdy menadżer wolałby, by ta uwaga była skupiona mimo wszystko z innych powodów.
Nie można jednak uciec od tego, co ludzi ciekawi najbardziej: kontekstu właścicielskiego, czyli Orlenu i potencjalnej sprzedaży wydawnictwa, która – mimo zapowiedzi – wciąż nie może się wydarzyć. Od tego zaczynamy naszą rozmowę, bo trudno zacząć inaczej, ale w środku jest dużo więcej "smaczków".
W dużej rozmowie szef Polska Press wpuszcza nas za kulisy firmy i tego, jak od wiosny 2024 naprawia finanse i wizerunek firmy, w której nie było go przez 3,5 roku (a w której wcześniej pracował przez 16 lat).
Jest nie tylko o sprzedaży i właścicielu, ale tym, co zastał w środku i co go najbardziej zaskoczyło. O pogrzebanych szansach i nowych możliwościach, o łączeniu printu z online’m, o portalu i.pl, o odpolitycznianiu i rekrutacji redaktorów naczelnych, o budżetach spółek skarbu państwa, o restrukturyzacji i transformacji, którą prowadzi i tym, czemu jego zdaniem Polska Press potrzebuje dużego... rebrandingu.
Zapraszam na nasz “okładkowy” wywiad o wyjątkowo ciekawym wydawnictwie.
Michał Mańkowski
dyrektor wydawniczy Wirtualnemedia.pl
PS Pamiętaj, że jeśli masz newsa, którym chcesz się z nami podzielić (anonimowo bądź nie) czekamy tutaj: redakcja@wirtualnemedia.pl