4programmers.net

Witaj!

tBane dodał nowy post w wątku: algorytm światła noenowego 2D c++


Wczytytwanie pikseli z sf::Image - optymalna wersja

Kopiuj
sf::Image img; img.loadFromFile("obraz.png");  const uint8_t* pixels = img.getPixelsPtr(); // wskaźnik do tablicy RGBA sf::Vector2u size = img.getSize();  unsigned x = 10; unsigned y = 20;  // indeks w tablicy (4 bajty na piksel) unsigned index = (y * size.x + x) * 4;  uint8_t r = pixels[index + 0]; uint8_t g = pixels[index + 1]; uint8_t b = pixels[index + 2]; uint8_t a = pixels[index + 3];  std::cout << "R: " << (int)r << " G: " << (int)g << " B: " << (int)b << " A: " << (int)a << "\n"; 


Zobacz post

Z poważaniem,
4programmers.net

Jeżeli masz problemy z kliknięciem na przycisk "Zobacz post", skopiuj i wklej poniższy link w przeglądarce:

http://4programmers.net/Notification?path=%252FForum%252FGamedev%252F377011-algorytm_swiatla_noenowego_2d_c%253Fp%253D2008331%2523id2008331