piątek, 24 paź 2025
To, co buduje markę, to konsekwencja i autentyczność, nawet jeśli chwilowo oznacza to podążanie pod prąd. Sukces przyszedł szybciej, niż się spodziewałam, ale była to szansa, której nie można było zmarnować – opowiada Magdalena Mousson-Lestang, twórczyni marki Lilou, którą właśnie kupują od niej W.Kruk i VRG za około 140 mln zł
Uprzedziłam wszystkich, że będę płakać z emocji, dumy i ze wzruszenia. Ostatecznie tak się nie stało, ale nie zmienia to faktu, że była to bardzo emocjonująca chwila
Magdalena Mousson-Lestang
Twórczyni marki biżuteryjnej Lilou
Lista „25 prawniczek w biznesie” – kobiety, które wpływają na prawo i biznes w Polsce
Sztuczna empatia: lustro naszych emocji czy cyfrowa pułapka? [SŁUCHAJ LUB OGLĄDAJ]
Rozważasz drugi dom za granicą? Eksperci odradzają podejście: „Znajomi kupili obok i będziemy razem pić kawę na tarasie”
JESTEŚMY TU RAZEM
DOŁĄCZ DO SPOŁECZNOŚCI FORBES WOMEN
PRZEJDŹ NA FORBES.PL
Masz jakieś pytania?
Napisz do nas na adrespomoc@forbes.pl
Nadawcą wiadomości jest Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.z siedzibą przy ulicy Domaniewskiej 49, 02-672 Warszawa.Wiadomość została wysłana na ten adres, ponieważjesteś zarejestrowanym subskrybentem usługi płatnej Forbes.pl.
Zrezygnuj z subskrypcji.
©2022 Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.Wszelkie prawa zastrzeżone.