Newsletter Dla handlu
Dla handlu Newsletter portalu

Wtorek, 9 grudnia 2025
Zobacz w przeglądarce
O tym się mówi
Polski e-commerce wszedł w fazę „nowej normalności". Model wzrostu musi się zmienić
Polski e-commerce wszedł w fazę „nowej normalności". Model wzrostu musi się zmienić
Polski e-commerce dynamicznie rośnie, ale równocześnie narasta jego zadłużenie. Coraz więcej mikrofirm internetowych zmaga się z przeterminowanymi zobowiązaniami, a rosnąca popularność odroczonych płatności i presja cenowa mogą wciągnąć nieprzygotowane firmy w spiralę finansowych problemów. Eksperci podkreślają, że branża musi odejść od modelu „wzrost za wszelką cenę”.
O tym się mówi
Ekspert: Rok 2025 na rynku FMCG to był prawdziwy rollercoaster
Ekspert: Rok 2025 na rynku FMCG to był prawdziwy rollercoaster
Po bardzo dobrym 2024 roku, kiedy po raz pierwszy od dawna odnotowano wzrost konsumpcji w ujęciu ilościowym, oczekiwania wobec kolejnych miesięcy były wysokie. Tymczasem rzeczywistość szybko je zweryfikowała.
Biedronka, Lidl, Eurocash i Dino w pierwszej dziesiątce Listy 2000
Detal
Biedronka, Lidl, Eurocash i Dino w pierwszej dziesiątce Listy 2000
Kroger zamyka zrobotyzowane magazyny e-grocery, Auchan w Polsce otwiera
E-commerce
Kroger zamyka zrobotyzowane magazyny e-grocery, Auchan w Polsce otwiera
Alkohol daleko od sklepowej kasy. Minister Kęcka o nowej polityce
Detal
Alkohol daleko od sklepowej kasy. Minister Kęcka o nowej polityce
Wielka ofensywa Orlen Paczki. Nowe sortery, 7 centrów i 150% wzrost rok do roku
E-commerce
Wielka ofensywa Orlen Paczki. Nowe sortery, 7 centrów i 150% wzrost rok do roku
DOUGLAS rozwija portfolio usług beauty. Szkoła Makijażu wysoko w strategii marki
Współczesny rynek beauty intensywnie ewoluuje, a klienci oczekują dziś nie tylko dostępu do produktów premium, lecz także kompleksowych, inspirujących doświadczeń zakupowych. DOUGLAS konsekwentnie odpowiada na te potrzeby.
MAGO o przyszłości sklepów: personalizacja, automatyzacja i dostępność
Podczas FRSIH 2025 Maciej Czapiewski, dyrektor ds. nowych technologii MAGO SA, mówił o tym, że przyszłość retailu sprowadza się do 3 prostych wymiarów: czasu, miejsca i akcji. Technologia staje się kluczowym narzędziem, by te obszary realnie optymalizować.
Poczta Polska stworzy galerie w centrach miast. Ograniczy koszty
Shoper ma nowych członków zarządu. Z doświadczeniem w Shoplo i Modivo
Polacy masowo ruszyli po świąteczne prezenty. Dane Allegro
Obsługa klientów Flying Tiger z Polski. Firma wybrała Gdańsk
Rynek pobił niechlubny rekord. Ponad 4 miesiące na znalezienie nowej pracy
Kanał Gospodarczy Kanał Gospodarczy
Jarmarki świąteczne - drogo, ale czy warto?
Jarmarki świąteczne - drogo, ale czy warto? Jarmarki świąteczne - drogo, ale czy warto?